Tubądzin, 30 listopada 2020 Informacja prasowa TUBĄDZIN OTWIERA NOWY SHOWROOM W RUMUNII I PLANUJE DALSZY ROZWÓJ NA ZAGRANICZNYCH RYNKACH 2020 rok mało dla której branży nie był trudny i nieprzewidywalny. Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, Grupa Tubądzin umocniła swoją pozycję lidera. Kończy rok z sukcesami sprzedażowymi, nie tylko na rynku polskim ale też podbijając zagraniczne rynki. W malowniczym mieście Oradea w Rumunii, firma wspólnie z lokalnym partnerem właśnie otworzyła nowy, imponujący showroom. Oradea nazywane jest po polsku Wielkim Waradynem. To jedno z najlepiej rozwiniętych miast w Rumunii, w pobliżu granicy z Węgrami. Tam właśnie w zeszłym miesiącu otwarto Interioo – pierwszy salon rumuńskiego dystrybutora produktów Grupy Tubądzin, firmy Todoceram. Rumuński partner dostarcza produkty z logo Tubądzin do ponad 700 sklepów na terenie kraju, jednak Interioo jest jego pierwszym własnym showroomem, oferującym produkty wyposażenia łazienek. Cała przestrzeń to ok. 1000 m2, z czego ekspozycja Ceramiki Tubądzin zajmuje ponad 40% powierzchni. Klienci znajdą tam absolutne nowości – kolekcje w formacie 33 x 90 cm (kolekcje Curio, Grunge, Brainstorm i Coma), płytki kreacji Macieja Zienia i najnowsze produkty wielkoformatowe – w aranżacjach łazienkowych boksów i na ekspozytorach. Kolekcję Torano marki MONOLITH można także zobaczyć na całej posadzce showroomu... Otwarcie showroomu Interioo w Rumunii W otwarciu salonu uczestniczyli lokalni oficjele oraz prasa. Z ramienia Grupy Tubądzin otwarcia dokonał Dyrektor Eksportu na rynki zachodnie, Maciej Malinowski. Wydarzenie odbyło się w ścisłym reżimie sanitarnym i z jego uwzględnieniem działa obecnie showroom. - Zdawać by się mogło, że uwarunkowania nie sprzyjają handlowi. W salonach klientów jest mniej ze względu na obostrzenia sanitarne czy czasowe wyłączenia placówek handlowych w poszczególnych krajach. Mimo to, Tubądzin może uznać bieżący rok za udany –w kontekście sprzedaży naszych produktów na zagranicznych rynkach. Nawet w tak trudnym roku jak 2020 bliscy jesteśmy zrealizowania założonego planu rocznego. Minione miesiące pokazały nam, że mimo gwałtownie zmieniającej się rzeczywistości, Tubądzin, który pozycjonuje swoje produkty w segmencie premium, nie stracił wsparcia swoich lojalnych klientów oraz pozyskał wielu nowych. Jest to dla nas bardzo optymistyczna prognoza na nadchodzące sezony. Konsumenci, którzy chcą mieć produkty na lata, najlepszej jakości, właśnie w czasach kryzysu stawiają na jakość. Pokazała nam to także ciągle rosnąca sprzedaż naszych płytek poza granicami kraju – w tym Rumunii. W 2021 roku planujemy dalszą ekspansję, w tej chwili nasze produkty dostępne są już w prawie 70 krajach. – mówi Maciej Malinowski, Dyrektor Eksportu na rynki zachodnie Podbijając kolejne rynki, Tubądzin musi brać pod uwagę lokalne trendy i upodobania. Mieszkańcy Rumunii cenią sobie z jednej strony przestrzenie, które współgrają z naturą i są nią zainspirowane, z drugiej nie boją się eksperymentów z formą i nowoczesnością. Nadal cenią bałkański styl, pełen koloru, ruchu, ludyczności i słońca, ale też pragną być na bieżąco ze światowymi trendami. Dlatego płytki Ceramiki Tubądzin cieszą się w tym rejonie taką popularnością. Otwarcie showroomu Interioo w Rumunii Otwarcie showroomu Interioo w Rumunii Showroom Interioo, kolekcja Amber Vein Grupa Tubądzin należy do najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od ponad 35 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty i rozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120x240 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin. W roku 2019 firma sprzedawała swoje produkty do 60 krajów. Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in. Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowy konkurs dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne. Płytki marki Tubądzin powstają z naturalnych i szlachetnych surowców, a do ich zdobienia stosowane są bezpieczne dla zdrowia i przyrody barwniki. Mając na uwadze dbałość o środowisko firma Tubądzin promuje zasady zrównoważonego rozwoju i inwestuje w innowacyjne rozwiązania – m.in. technologię Continua+, przyczyniając się tym samym do redukcji zużycia energii i emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma angażuje się również w projekty proekologiczne i podejmuje działania zmierzające do wzrostu świadomości społeczności lokalnej w tym zakresie. Kontakt dla mediów: Agata Grenda rzeczniczka prasowa Grupy Tubądzin tel. kom. + 48 608 558 405 agata.grenda@tubadzin.pl